Surfing

The beautiful chaos of pipeline surfing for beginners

Kayaking

5 basic rules that a beginner must follow while going kayaking on their own

Parasailing

It's exciting to glide through the air wearing an open parachute!

Kitesurfing

We offer top kitesurfing spots in the world for you to enjoy

Best Beaches
On The Coast

We create a fun, relaxed and supportive environment where we teach the art of surfing including technical skills, awareness of the ocean and how to stay safe at the beach.

Corporate Surf
Lessons

A corporate surf lesson with Briny can be a great team-building activity for staff in your company or business. Just an hour away from the city.

Popular Courses

Kids Kitesurfing Lessons
This is a special course with highly trained instructors that are going…
Kayaking
Kayaking can be done as a hobby, a competitive sport or as…
Parasailing Lessons
This course allows getting a corporate discount for groups larger than 6…
Wakeboarding
It’s easier than surfing and snowboarding, and therefore allows kids to learn…
Group Surf Lessons
Group lessons are great for four to five people groups. Bring your…
Corporate Kitesurfing
Ride with the power of the wind with a large controllable power…

What Our Customers Say

¡Mi experiencia en el surfcamp de Salinas fue increíble! Como principiante, estaba un poco nerviosa, pero los instructores fueron súper pacientes y me ayudaron a coger mi primera ola. Además, el ambiente era genial, conocí a gente de todo el mundo y disfruté de las hermosas puestas de sol en la playa. ¡Definitivamente volveré el próximo verano!

Sofía

Siempre quise aprender a surfear y el surfcamp en Salinas superó todas mis expectativas. Los instructores son profesionales y apasionados por lo que hacen, y las instalaciones son de primera. Además, las actividades adicionales, como yoga y barbacoas en la playa, hicieron que mi estancia fuera aún más memorable. ¡Una experiencia que recomiendo a todos!

Lucas

Como surfista de nivel medio, buscaba un lugar donde pudiera mejorar mis habilidades y el surfcamp en Salinas fue perfecto para eso. Los entrenadores me dieron consejos específicos y me ayudaron a perfeccionar mi técnica. El ambiente relajado y amigable del campamento hizo que me sintiera como en casa desde el primer día. ¡Una experiencia inolvidable que sin duda repetiré!

Emma

Newsletter Subscription

[instagram-feed]
What's your reaction?
0Cool0Bad0Lol0Sad

Leave a comment

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de usuario, obtener información estadística sobre tus hábitos de navegación, crear un perfil personalizado y ofrecerte publicidad adaptada a tus preferencias.    Ver Política de cookies
Privacidad